تعویض فرش کهنه با نو

تعویض فرش کهنه با نو

تعویض فرش کهنه با نو 

در اکثر فروشگاه ها برای راحتی خریداران تعویض فرش نو با کهنه را انجام میدهند؛ به این صورت که فرش کهنه شما را به مبلغی خریداری می کنند. قیمتی که از شما خرید می شود؛ از قیمتی که یک خریدار فرش دست دوم برای فرش شما پرداخت می کند باید پایین تر باشد. در این طرح به سادگی فرش ‌های قدیمی را با فرش ‌های نو عوض کنید. کلکسیون فرش کوروش با سال ها سابقه اقدام به فروش فرش به قیمت کارخانه می کند. و لذا برای این که راحت تر به فرش دل خواه خود برسید طرح‌ های مختلف را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است. معاوضه فرش ها زود به زود می تواند فضای خانه را نو و کند؛ و رنگ جدیدی به خانه بدهد.همین طور این امکان را به شما می دهد که خانه ای زیبا تری داشته باشید.

خرید آسان تر فرش نو

طرح تعویض فرش کهنه با نو برای این هست که شما به راحتی فرش مورد علاقه خودتان را خریداری کنید. اگر می خواهید فرش دست دوم را بشویید اول از همه باید خوب آن را غبار روبی کنید. البته این مورد در قیمت گذاری ما در کلکسیون فرش کوروش تاثیری ندارد. چرا که ما سلامت فرش را مورد ارزیابی قرارمی دهیم. فرش با طرح جدید و رنگ دلخواه مناسب با سلیقتان را ازکلکسیون ما بخرید. در صورت موافقت مالک فرش با قیمت کارشناسی، مبلغ اعلام شده فاکتور؛ و فرش شما می ‌شود. در این طرح تعویض فرش کهنه با نو خریداران فرش می توانند؛ فرش دست دوم ماشینی خود را با فرش نو تعویض و معاوضه کنند. در طرح تعویض فرش کهنه با نو معادل رقم قیمت گذاری شده؛ از محصولی جدید که در فروشگاه انتخاب کرده اند کسر می شود. قیمت فرش ماشینی به مواردی زیادی بستگی دارد.

مراحل تعویض فرش کهنه با فرش نو

اگر تمایل به استفاده از (طرح تعویض فرش کهنه با نو) در کلکسیون فرش کوروش را دارید باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا از رخ، گوشه، پشت و شناسنامه‌ی فرش عکس و فیلم‌ تهیه کنید.
  • با شماره 09022606076 تماس بگیرید تا امورمشتریان، کارشناس خرید فرش را به شما معرفی کنند.
  • کارشناسان ما بر اساس عکس‌های ارسالی شما، بالاترین قیمت را اعلام خواهند کرد. در صورت موافقت شما، به همان میزان قیمت اعلام شده، بن خرید فرش از کلکسیون فرش کوروش به شما داده می‌شود و میتوانید فرش مد نظر خودتان را که خواستید تهیه کنید.
  • همکاران ما، فرش های کهنه شما را به صورت رایگان درب منزلتان تحویل می‌گیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *