مشخصات فرش های 1500 شانه

مشخصات فرش های 1500 شانه

مشخصات فرش های 1500 شانه

خرید فرش های 1500 شانه با آمدن طرح‌های مختلف و پیشرفت تکنولوژی بافت فرش های ماشینی، انتخاب فرش امروزه بادقت بیشتری انجام میگیرد. در این میان فرش 1500 شانه یکی از  بهترین محصولات بازار به‌حساب می‌آید. فرش 1500 شانه باظرافت و طرح‌های متنوعی که دارد جزو فرش‌های دستبافت گونه به‌حساب می‌آید.

فرش‌های ماشینی هرکدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند که ظرافت و زیبایی هم جزو آنها هست. اما در کنار جلوه‌های یک فرش، تراکم و شانه نیز جزو مهم‌ترین نکات هستند.

در حال حاضر فرش های 1500 شانه با تراکم 4500 بهترین فرش از نظر ظرافت و زیبایی در بین فرش اکرولیک است. البته که این محصول از نظر فشردگی هم اکنون در جهان بی‌رقیب است. در ادامه می‌خواهیم به نکات مهم این محصول که باعث می‌شود خریداران به سمت آن بروند را شرح دهیم:

  • فرش های 1500 شانه از ظرافت بالایی برخوردار هستند؛ اما این ویژگی باعث شده که این فرش ضخامت کمتری نسبت به فرش های دیگر داشته باشد.
  • فرش ماشینی 1500 شانه زیبایی و ظرافت بسیار زیادی دارد و این باعث شده به قالی دستبافت شباهت بسیاری پیدا کند. در صنعت فرش ماشینی به این‌گونه محصولات فرش دستبافت گونه گفته می‌شود.

قیمت فرش های 1500 شانه:

فرش های  ۱۵۰۰ شانه به دلیل ظرافت بالایی که در تولید نسبت به سایر فرش های ماشینی ، قیمت بالاتری دارند. قیمت ها بر اساس متراژهای تولیدی متفاوت خواهد بود. در حال حاضر اندازه های استاندارد برای این فرش ها در اندازه های ۶ و ۹ و ۱۲ متری است . همچنین سایزهای متفاوتی قالیچه برای این فرش ها در نظر گرفته و تولید می شود.

به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه تولید نرخ های تولید فرش ۱۵۰۰ شانه متاسفانه متغیر بوده بنابراین برای اطلاع از قیمت این فرش ها باید از سایت کلکسیون فرش کوروش دیدن کرد و یا با مشاوران ما در تماس باشید.

مزایای فرش های 1500 شانه:

  • باتوجه‌به جنس نخ فرش های 1500شانه، این فرش‌ها ضد لک هستند.
  • این فرش‌ها به‌راحتی قابل شست‌وشو هستند و با شامپو فرش، کاملا نو می‌شوند.
  • این فرش‌ها به دلیل شانه و تراکم بالا و همچنین ضخامت پایین، پرزدهی ندارد.
  • از مزایای دیگر این فرش سبک بودن آن است، همچنین این فرش به‌آسانی قابل حمل است. این سبکی باتوجه‌به الیاف زیاد به‌کاررفته شده در فرش، قابل‌توجه است.
  • این فرش‌ها هم در قالب سنتی و هم در قالب مدرن ساخته می‌شوند و تنوع رنگی آن بسیار زیاد است.

فرش 1500 شانه سرمه ای

الیاف فرش های 1500 شانه:

نخی خابی که برای فرش 1500 شانه استفاده می شود از مرغوب ترین الیاف می باشد.

نخی که برای فرش های 1500 شانه استفاده می شود باید بسیار نازک باشد تا بتواند حجم زیادی از تعداد گره ها را در کنار هم قرار دهد و نقش ها و گل های فرش را به زیبایی نشان دهد.

تمامی طرح هایی که در سایت وجود دارد ،‌  با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور به فروش می رسد . در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

02632409960– 09022606076

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *