تست فرش در منزل قبل از خرید

پررو فرش در منزل قبل از خرید

پررو فرش در منزل قبل از خرید

با قابلیت جدید کلکسیون فرش کوروش میتوانید فرش مورد نظرتون رو به صورت پهن شده تو منزل خودتون ببینید ؛ به این صورت که با انتخاب فرش مد نظرتون ، ما فرش دلخواهتون رو به صورت پهن شده با زاویه استاندارد نمایش میدیم و میتوانید به صورت لحظه ای ببینید و بهتر بتونید اونو با سایر وسایل منزل مقایسه کنید.
برای استفاده از این قابلیت نیاز به نصب برنامه و یا انجام کار خاصی نیست .

کی از دغدغه های اساسی بسیاری از مردم در هنگام انتخاب و خرید فرش این هست که آیا فرشی که در فروشگاه می بینند پس از پهن شدن در خانه، با دکوراسیون منزلشان سازگار میشود یا خیر؟ اکنون به کمک این تکنولوژی جدید مشتریان به راحتی می توانند قبل از انتخاب فرش، آن را بصورت پهن شده در دکوراسیون مشاهده نموده، رنگ دیوارها، کفپوش ها، مبل ها، پرده ها و … را مطابق سلیقه خود تنظیم نمایند.

 این اقدام به بازدیدکنندگان اجازه خواهد داد تا بتوانند فرش مورد علاقه خود را قبل از خرید، بصورت پهن شده در فضاهای در نظر گرفته شده مشاهده کنند و علاوه بر آن بتوانند دیگر اجزای محیط را نیز مطابق سلیقه خود تغییر دهند.

نکته مهم برای خرید فرش مناسب

 پیش از خرید فرش مناسب، باید ابعاد اتاق را به طور دقیق مشخص کنید تا شلوغی فرش در یک منطقه بزرگ کوچک نباشد، بنابراین در یک فضای کوچک ناسازگار یا بزرگ به نظر برسد فراموش نکنید که بودجه خود را طوری تنظیم کنید که در بازارها وسوسه نشوید ، به خصوص که فرش از جمله عناصر گرانبها و گران قیمت تزئینی است.
 مزایای پرو فرش آنلاین

منظور از پُرو فرش این است که بتوانید فرش‌های مختلف را در محیط دلخواه خود مشاهده کرده و راحت‌تر برای انتخاب فرش دلخواهتان تصمیم‌گیری کنید. انجام این کار  فراهم شده تا شما بتوانید خرید متفاوت و رضایت‌بخشی را تجربه کنید و با مقایسه فرش‌های مختلف در محیط مورد نظر، بهترین گزینه را خریداری کنید.

در حال حاضر تنها برخی از فروشگاه‌های فرش قابلیت پرو آنی فرش در منزل را به مشتریان خود ارائه می‌دهند که یکی از این فروشگاه‌ها کلکسیون فرش کوروش است. با توجه به اینکه امروزه اکثر افراد، امکان استفاده از این قابلیت برای تمامی هموطنان  فراهم بوده و شما عزیزان می‌توانید به راحتی فرش‌های مختلف را در محیط منزلتان پرو کرده و یکی را انتخاب کنید.

سخن پایانی

در صورتی که با پرو  فرش آشنایی ندارید و علاقه‌‎مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید حتماً این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید. در این مقاله تمامی توضیحات لازم را در رابطه با پرو فرش خدمتتان ارائه داده و مزایای پرو فرش را شرح دادیم. با استفاده از این قابلیت می‎توانید فرش جدید منزلتان را با اطمینان بیشتری خریداری کرده و از خرید خود حداکثر رضایت را داشته باشید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *