ویژگی تابلو فرش های ماشینی

ویژگی تابلو فرش های ماشینی

ویژگی تابلو فرش های ماشینی

تابلو فرش های ماشینی از نظر رنگ بندی بسیار پر تنوع هستند اما به این دلیل که کیفیت آنها نسبت‌ به تابلو فرش دستباف کمتر است قیمت پایین تری دارند و همین موضوع باعث شده تا در میان مردم طرفداران بیشتری داشته باشند.

تابلو فرش های ماشینی از الیاف مصنوعی تولید می‌شوند و  دارای درصدی پلاستیک هستند. و اگر به دلیل قیمت بالای تابلو فرش دستبافت نمیتوانید خریداری کنید  می‌توانید با خرید تابلو فرش ماشینی که دارای تراکم بالا، رجشمار و کیفیت گره عالی، تابلو فرشی با کیفیت نزدیک به تابلو فرش دستباف تهیه کنید.

تابلو فرشهای ماشینی به دو نوع تابلو فرش ماشینی بافتنی و تابلو فرش ماشینی چاپی است و بافت روی فرش نوع اول است که بافت تابلو فرش کاملا با دستگاه انجام می‌شود.

نوع دوم هم چاپی هست که در این حالت فرش به‌صورت خام به رنگهای سفید یا کرم توسط دستگاه بافته می‌شود و بعد از آن تصویر و عکس مورد نظر بر روی فرش ماشینی توسط دستگاه‌ مخصوص چاپ می شود.

در این مطالب از اصطلاح تراکم و شانه بسیار استفاده کرده‌ایم، شانه به معنی گره‌هایی است که در عرض تابلو فرش است و گره‌هایی که در طول آن قرار دارد را تراکم می‌گویند.

مجموعه ما تابلو فرشهای ماشینی با تراکم بالا و کیفیت گره عالی که از لحاظ کیفیت نزدیک به تابلو فرشهای دستباف است به شما مشتریان عزیز تقدیم می‌کند.

تابلو فرشهای ماشینی مجموعه ما دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسبی هستند.

 

انواع طرح تابلو فرش ماشینی

تابلو فرش های ماشینی در طرح های مختلفی بافته می شود. تابلو فرش چهره، تابلو فرش منظره، تابلو فرش گل، تابلوفرش وان یکاد، تابلو فرش فرانسوی، تابلوفرش حیوانات از نمونه این طرح ها هستند. از پرفروش ترین تابلو فرش های ماشینی هم می توان به تابلوفرش اسب، تابلو فرش شاعر جوان، تابلوفرش شام آخر تابلو فرش آیه الکرسی و تابلوفرش و ان یکاد اشاره کرد.

خرید تابلو فرش

جهت خرید تابلوفرش از کلکسیون تابلو فرش کوروش می توانید از میان طرح های متنوع موجود در سایت یک یا چند طرح را انتخاب  کنید. تصاویر تابلو فرش های موجود در سایت بدون هیچ افکت و دستکاری تهیه شده اند و برای هرکدام نیز می توانید قاب های متفاوتی را سفارش دهید. اگر هنگام خرید تابلو فرش هم سوالی داشتید می توانید با مشاوران فروش واحد تابلوفرش ارتباط برقرار کنید. ضمنا شرکت کلکسیون فرش کوروش قابلیت تبدیل عکس های شخصی به تابلو فرش را نیز دارا می باشد.

شستن تابلوفرش ماشینی

اگر تابلوفرش شما دارای قاب هست، برای شستشو اول باید قاب آن را جدا کنید. برای این کار کاملا دقت و وسواس را به خرج دهید تا هنگام جداسازی قاب از فرش، به تابلوفرش لطمه ای وارد نشود و دچار پارگی نشود. اگر از درجه یک بودن تابلوفرش خود اطمینان ندارید، قبل از شستشو یک گوشه تابلوفرش که خارج از دید می‌باشد را مورد امتحان قرار دهید. بدین صورت که یکی از 4 گوشه تابلوفرش را انتخاب کنید و به شستن آن بپردازید. هنگامی که از ثابت بودن شکل و رنگ آن در هنگام شستشو اطمینان حاصل کردید، می‌توانید به شستن تابلو فرش بپردازید.

  • سعی کنید تا جایی که امکان دارد از شوینده‌های اسیدی و شیمیایی قوی برای شستشوی تابلوفرش در منزل استفاده نکنید.
  • سعی کنید تابلوفرش‌ها را در معرض رطوبت و حرارت قرار ندهید.
  • اگر از تابلوفرش ابریشمی یا تابلوفرش دستباف استفاده می‌کنید، برای حفاظت بیشتر از آن می‌توانید از شیشه برای پوشاندن قاب تابلوفرش استفاده کنید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *